1. W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową, lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamacje.

Jednocześnie informuje się, że produkty dostępne w sklepie są produktami handmade i są wykonywane w całości bądź częściowo ręcznie z tego powodu te same produkty mogą nieznacznie różnić  się między sobą, co nie stanowi wady produktu.
2. Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest do poinformowania sklepu mailem na adres sklep@behouse.pl, a następnie postępować zgodnie z otrzymanymi informacjami.
4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
5. W razie uznania reklamacji towar zostanie naprawiony, lub wymieniony na nowy.
6. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa, Sprzedawca po konsultacji z Klientem, zwróci równowartość ceny towaru lub zaproponuje inne rozwiązanie.
7. Koszty dostawy nowego lub naprawionego towaru ponosi Sprzedawca.